CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 30, 2008

RUMAH YG BOLEH BANTU SELESAI MASALAH



Salam,

Aku Santa Kanso.bagi name famous aku kat England dlu ar..hehe..Name sbnr aku kat Kelantan ialah A.Aziz Syazwan..Orang ramai pggl aku Aj!k..

Tapi law pompuan ramai pggl,Aj!s..(ahak2 batuk aku ni kuat sgt smpai bwh dengar ye)(koya nk mampus)

Kali ni aku kasi barang baekkkk punya..law korang ade ,mslh pergi jew rumah aku..mslh paper jelah..jgn lak mslh yg ade kaitan dgn polis..aku da perit ni..Kalau korang tgk dlm peta,rumah aku wrna aper agaknya ye?????hehe,xtaw?aku pown xtaw..hehehe..sbnrnye rumah aku wrna hitam..tapi,hitam ade dua kan???

[JOM SIASAT]

rumah aku ade dua..yang blkg tu,rumah besar sikit..yg dpan ni,rumah gabungan..ade tiga la semuanye..law korang nk cari Mr.Aj!k@Aj!s,pergi pggl kat restoran jew ye..korang masuk kedai,cari kaunter bayar..jangn duk order la law nk cari aku..law x orde nk wat aper abang??Aaa,meh aku ckp,ko ckp kat org jaga kaunter tu,ckp nk cari Aj!s..law dia ckp 'Ah??',kau ambik telinga dia,CKP NK JUMPA Aj!s..HEHE..

Rumah aku dekat la ngn bandar..sebab tu aku kurang sikit bab semulajadi..maklumlah duk bandor..aku nk ckp kat korang,yg duk bndar BORING....msti korang ckp x kan coz ade McD,Mydin,Pantai Timur n so on kan..tapi itu hanya permulaan..lame2 kau akn boring..baek duk kampung..bleh mandi sungai,main wau(kat kb tu ade..tp xluas),maen guli n len2 lg..kat bndr,,mner la bleh maen bender2 gitu..knpe?nk mndi sungai,laut xde..nk maen wau,padang xluas,nk maen guli,TANAH PON XDE..

Jadi itulah yg aku ingin sampaikan...

Yang belakang rumah aku tu ade hutan..tu tempat ternakan..n blkg lg ade parit dlm..law nk mndi,terjun la kalau brni..blkg parit dalam lak ade sekolah..Maahad Muhammadi Perempuan...erm,k bye..

HANTAR KOMEN KAT BAWAH YE..


Ingat,Barang Siapa Yang Meninggalkan Solat Asar,

Dia Seolah-olah Kehilangan Kedua Ibu Bapa Dan Harta Nya..

Kawan-kawan,ingatlah,Allah Maha Berkuasa..Allah Mengetahui Apa Yang Kamu Tidak Ketahui.

1 tEkaN UtUK KoMEn:

Pais パイス said...

ada blog eh mu? hohoho